Klantenservice
Heeft u een vraag of wilt u vrijblijvend advies ontvangen? Neem gerust contact met ons op. Onze specialisten helpen u graag verder.
Veelgestelde vragen
Is er een minimale bestelwaarde voor het plaatsen van mijn bestelling?
Is er een minimale bestelwaarde voor het plaatsen van mijn bestelling?
Bij Gardenonline hanteren we geen minimaal bestelbedrag. Elke bestelling wordt met dezelfde zorg behandeld.
Hoe bezorgen jullie mijn bestelling?
Hoe bezorgen jullie mijn bestelling?
Afhankelijk van het product dat u besteld wordt de verzending georganiseerd. Kleine en middelgrote pakketen worden verzonden via de pakketdienst. Grote pakketten en pallets worden met een transportbedrijf verzonden. U wordt netjes op de hoogte gehouden over de status van de levering.
Welke bezorgkosten worden er berekend?
Welke bezorgkosten worden er berekend?
Dat is afhankelijk van het product dat u wil bestellen. Voeg een product toe aan de winkelwagen en bereken daar eenvoudig uw verzendkosten.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Levering kan op de gewenste dag. Uitsluitend op werkdagen. Heeft u een voorkeur? Geef dit dan aan bij het plaatsen van de bestelling. Dan proberen wij hier zoveel mogelijk rekening mee te houden. Voor levering ontvangt u van de pakketdienst of het transportbedrijf een track&trace.
Hoe kan ik betalen bij Gardenonline?
Hoe kan ik betalen bij Gardenonline?
Bij Gardenonline kunt u veilig en snel betalen via Ideal, Creditcard, Google Pay of Klarna.
Hoe snel krijg ik mijn offerte of reactie op mijn aanvraag?
Hoe snel krijg ik mijn offerte of reactie op mijn aanvraag?
Wij doen ons uiterste best om uw offerte- of informatieaanvraag binnen twee werkdagen te behandelen.
Maken jullie producten ook op maat?
Maken jullie producten ook op maat?
In onze webshop bieden wij veel standaard producten aan. Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om een pergola of harmonicadoek op maat te maken voor u.